Dane parafialne

14915910492002100011400001

Szukaj na stronie

Ferie z Bogiem cz III

DSC 0117 resizeKolejny wspaniały dzień naszego pobytu na Feriach z Bogiem rozpoczął się jak zwykle od porannej gimnastyki. Trzeba było dobrze się rozgrzać, ponieważ dziś mieliśmy w końcu wyruszyć na narty. I stało się, w końcu dotarliśmy na stok, aby uczyć się jeździć na nartach. Grupa osób, która potrafi już dobrze jeździć udała się na trudniejszy stok pod opieką Ks. Proboszcza. Na resztę czekał wspaniały Pan instruktor, który z wielką cierpliwością wpajał nam nawyki narciarskie. Piękny to był widok, jak grupa dzieci bardzo szybko uczyła się techniki zjeżdżania "pługiem", a potem "samolocikiem".

Po naszej narciarskiej wyprawie wróciliśmy do naszej bazy noclegowej na obiadek. I tu niespodzianka, odwiedził nas nasz Ks. Paweł z Jackiem. Dzieci szalały z radości z tego spotkania.

O 15.00 udaliśmy się na Mszę św. do pobliskiego Kościoła. Pięknie się złożyła (opatrznościowo), bo ten Kościół jest pod wezwaniem Miłosierdzia Bożego, a liturgię rozpoczynaliśmy właśnie w godzinie Miłosierdzia. Po uczcie duchowej, kolejna atrakcja - Aqua Park w Zakopanem, każdy mógł wyszaleć się, jeśli ktoś czuł niedosyt po nartach. Wróciliśmy na kolację o 19.30, gdzie znów kolejna niespodzianka, do grona naszych gości dołączył Pan Wójt Gminy Raniżów. I tak w miłej atmosferze upływał kolejny wieczór. Nasi goście zadbali o to, aby dostarczyć uczestnikom dodatkowy zastrzyk energii w postaci słodyczy. Po kolacji..... kolejna niespodzianka, gościliśmy kapelę góralską działającą przy parafii. Dali nam oni wspaniały koncert, będący pięknym zakończeniem kolejnego dnia.

Po modlitwach wszyscy udali  się spać. :)

I tak oto upłynął wieczór i poranek dzień czwarty Ferii z Bogiem :)